Kulturpersonalets fagforening

Fagforeningas forside arkiv

Roger Dehlin: -Frp vil at eldre og ansatte skal betale for billigere eldreomsorg

-For å si det rett ut så er det de eldre og de ansatte som jobber med de eldre som blir de store taperne hvis Carl I. Hagen får det som han vil. Det er også spesielt at en mann som selv har saksøkte Statens pensjonskasse for å hindre at hans stortingspensjon blir regulert lavere er den som nå mener at det er helt greit og radere andres pensjoner, tordner Dehlin.

Mer hjelp for medlemmene hos Frelsesarmeen

Våre medlemmer vil bli bedre ivaretatt på kryss og tvers i hele landet etter at vi har fått til en bedre tillitsvalgtstruktur.

Det er ikke for sent å snu – Utred Ullevål

Fagforbundet Oslo mener det eneste fornuftige for Oslo Universitetssykehus er å starte gjenoppbygginga av Aker sykehus og utrede Ullevål sykehus.

Snart braker det løs

Regionsmøte er få uker unna. Det samme er valgkampen. Våre tillitsvalgte er klare for begge deler.

Veien videre for AKS

26. februar kl. 08.30 i Apotekergata 8 er det møte i nettverket for ansatte i AKS. Det er store variasjoner i AKS-tilbudet. Hvordan skal det bli bedre? Møt opp.

Aldri for sent med videreutdanning

Det lønner seg å være medlem av Fagforbundet. En god grunn er mulighetene for videreutdanning.

Vil hjelpe de som faller utenfor

Monika er stolt tillitsvalgt, brenner for Frivilligsentralen og ønsker å gjøre en innsats for samfunnet. Vi er glad for at hun er med på laget.

Ingen gullmedalje uten laget

Silje Kjærnli vant gullmedalje i helsearbeiderfaget under Yrkes-NM i 2018. Det hadde aldri skjedd uten gode kollegaer, veiledere og støttespillere.

Ikke streik hos Waxing Palace

De ansatte vil få tariffavtale, men først skal det forhandles. – Dette er ett skritt i riktig retning og vi er på vei mot å regulere skjønnhetsbransjen, sier fagforeningsleder Stine Westrum.

Ønsker du å ta videreutdanning?

Trenger du faglig påfyll? Kan deltidsstudiet ved Høgskolen Innlandet være aktuelt for deg? Velkommen til informasjonsmøte 7. februar.