Seksjonsledersamling i seksjon kontor og administrasjon - Fagforbundet

Seksjonsledersamling i seksjon kontor og administrasjon

Lærlingers situasjon står på dagsorden når Seksjon kontor og adminstrasjon innkaller til seksjonsledersamling mandag 11. juni

Fagforbundet jobber for praktiske løsninger for å få fler læreplasser i kommunene og jobber opp mot regjeringen for å forhindre at det blir mangel på læreplasser i kommunene. En god fagopplæring sikrer elevene en fullverdig yrkesfaglig utdanning, og øker kvaliteten på tjenestene gjkennom å utdanne dyktige fagarbeidere med den riktige kompetansen.

May Britt Christensen fra AOF og Tiril Bakke fra Fagforbundet innleder om: Kontor/IKT- lærling, utfordringer for elev og en ressurs for arbeidsgiver !

Det blir også informasjon om, barnebyen i Angola, medlemsoppfølgning/bevegelser  v/fane2 ansvarlig Elin Vinje, informasjon om kompetansekartlegging, og seksjonslederrunden, erfaringsutveksling fra eget seksjonsarbeid

Tid:     Mandag 11.06.12 kl. 1200 - 1535  (lunsj fra kl. 11.30)

Sted:   Apotekergata 8 - 1. etg.

Grunnet matbestilling er det viktig at du gir tilbakemelding om du faktisk kommer(frist 07.06.12). Ring Fagforbundet Oslo på telefon 23 06 46 60 eller send elektronisk post til fylke_oslo@fagforbundet.no.