Morsom dag i Bjerke bydel - Fagforbundet

Morsom dag i Bjerke bydel

Bydel Bjerke har i noen år arrangert en felles dag for alle barnehagene i bydelen, både kommunale og private. Arrangementet ble gjennomført i år også fordi om været var litt ustabilt.

Etter at bydelsdirektøren ønsket velkommen var det åpningssang ved Bjørn og Lasse. De som imponerte mest var nok allikevel  Barnehagekoret. For barna var nok lekene arrangert av barnehagene høydepunktet

Fagforbundet Bjerke inviterte på fiskeburger og juice til alle barna. Dette var veldig populært. Fagforbundet Oslo var tilstede med leder i SKKO, Kjersti Johansen, og 2 representanter fra ungdomsutvalget.

Vi fikk snakket med de ansatte og ga informasjon om Fagforbundets virksomhet. I tillegg var Fagforbundets representanter med på det praktiske rundt arrangementet.

Drømmedag blir fast innslag.

Fagforbundet Bjerke sitt opplegg på barnehagedagen, falt i følge Akers Avis i så god smak hos bydelsdirektøren, at hun lovte at bydelen nå overtar ansvaret. For Fagforbundet er det gledelig å være med å videreutvikle de kommunale tjenestene også for de yngste i Oslo. Les saken om Barnehagedagen i lenka til høyre.

Barnehagedagen bydel Bjerke Barnehagedagen bydel Bjerke