God Jul og Godt nyttår! - Fagforbundet

God Jul og Godt nyttår!

Fagforbundet Oslo ønsker alle medlemmer og tillitsvalgte god jul og godt nyttår. Vi takker alle for flott innsats i året som har gått

2008 har vært et begivenhetsrikt år for Fagforbundet Oslo. På den gledelige siden vokser vi i antall medlemmer og nærmer oss 35 000, og vi ser en inspirerende aktivitet i mange av våre fagforeninger, både organisatorisk og politisk

Samtidig har 2008 vært nok ett år hvor vi har måtte hanskes me store omstillinger både for sykehusene gjennom Hovedstadsprosessen, i Oslo kommune, og på andre områder. Vi skal fortsatt kjempe for at velferdsordningene skal eies , finansieres og drives av det offentlig. Trygge, godt kvalifiserte og motiverte offentlig ansatte gir de beste tjenestene.

Vi håper våre medlemmer og tillitsvsalgte bruker juletida til å lade batteriene. 2009 blir et nytt år, med tariffoppgjør, landsmøte, LO kongress og Stortingsvalg. Alle kan bidra til å bygge og forsvare velferdsstaten og våre medlemmers interesser

Fagforbundet Oslo v/ leder Mari Sanden